tiistai 8. joulukuuta 2009

Sait juuri kopin

Päätimme blogi-kolleega Marin kanssa tässä syksyllä, että teemme yrittäjälle ikioman viestintäpakin. Se on nimensä mukaisesti työkalupakki ja soveltuu kaikille sellaisille yrittäjille, jotka haluavat nopeasti ja selkeästi oman yrityksensä viestintäasiat kuntoon. Siis eräänlainen rautalankamalli, jollaisista muutenkin kovasti pidämme.

Olethan tutustunut Porot kurkussa –oppaaseemme? Se valmistui elokuussa ja on saanut ihan positiivista palautetta. Porot kurkussa –opas on ketterä ja selkokielinen lätty, jossa kerrotaan muun muassa markkinoinnista, myynnistä ja viestinnästä erittäin maalaisjärkisesti (koska meidät kirjoittajathan luetaan kaiketi maalaisiksi) ja tassut maassa –mentaliteetilla.

Olemme ajatelleet tehdä viestinnän työkalupakin vuodenvaihteen tiimoilla, niin että se olisi asiakkaidemme käytössä heti ensi vuoden alusta lukien.

Näitä asioita olemme ajatelleet ottaa työkalupakkiin mukaan:

1) Mitä viestintä on?
2) Mitkä viestinnän kanavat sinulla on käytössä?
3) Yrityksesi ilme – mitä viestiä annat?
4) Laita tuotteet ja palvelut pakettiin
5) Verkostot + sosiaalinen media
6) Markkinointisuunnitelman tärkeys ja rooli käytännön bisneksessä

Nyt on sinun vuorosi, lukija. Kerro, mikä auttaisi sinua oman yrityksesi viestinnän ja markkinoinnin tehostamisessa? Mikä antaisi potkua myyntiisi?

Mitä olet aina ihmetellyt, mutta et ole uskaltanut koskaan kysyä?

Heitä meitä ehdotuksella tai idealla – noteeraamme kaikki ja hulluimmat saatamme ottaa mukaan Yrittäjän Viestintäpakkiin.

Kops, kädessäsi on nyt pallo. Heitä takaisin!

- minna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lisää kommenttisi tähän!